Czyszczenie DPF / EURO 6
Jak wygląda regeneracja filtrów DPF?
Diagnostyka
Instalacja i pomiar
Filtr DPF zapinamy w maszynie czyszczącej i zostaje przeprowadzony pomiar przeciwciśnienia. Jako nieliczni dokonujemy również pomiaru na czujniku różnicowym takim jak w twoim samochodzie.
Filtr jest mierzony przed i po regeneracji na dwóch czujnikach. Dlatego masz pewność, że regeneracja została wykonana poprawnie!
Przykład wideo:
Czyszczenie
Do filtra jest aplikowany specjalny środek czyszczący, który pomaga rozpuścić zanieczyszczenia w trudno dostępnych miejscach. Czyszczenie odbywa się w kilku etapach, które polegają na przepływie wody o temperaturze 70 stopni oraz uderzeń sprężonego powietrza. Moc uderzenia jest indywidualnie dobierana w zależności od wielkości filtra.
Rodzaj wydobywających się zanieczyszczeń świadczy o stopniu zanieczyszczenia filtra.
Przykład wideo:
Suszenie i pomiar końcowy
Ostatnim etapem jest usunięcie wody i wysuszenie filtra za pomocą gorącego powietrza o temperaturze 120 stopni. Suchy filtr DPF to pewność, że nic niedostanie się do układu wydechowego twojego auta.
Przykład wideo:
Czyszczenie DPF / EURO 6
Jak wygląda regeneracja filtrów DPF?
Diagnostyka
Instalacja i pomiar
Filtr DPF zapinamy w maszynie czyszczącej i zostaje przeprowadzony pomiar przeciwciśnienia. Jako nieliczni dokonujemy również pomiaru na czujniku różnicowym takim jak w twoim samochodzie.
Filtr jest mierzony przed i po regeneracji na dwóch czujnikach. Dlatego masz pewność, że regeneracja została wykonana poprawnie!
Czyszczenie
Do filtra jest aplikowany specjalny środek czyszczący, który pomaga rozpuścić zanieczyszczenia w trudno dostępnych miejscach. Czyszczenie odbywa się w kilku etapach, które polegają na przepływie wody o temperaturze 70 stopni oraz uderzeń sprężonego powietrza. Moc uderzenia jest indywidualnie dobierana w zależności od wielkości filtra.
Rodzaj wydobywających się zanieczyszczeń świadczy o stopniu zanieczyszczenia filtra.
Suszenie i pomiar końcowy
Ostatnim etapem jest usunięcie wody i wysuszenie filtra za pomocą gorącego powietrza o temperaturze 120 stopni. Suchy filtr DPF to pewność, że nic niedostanie się do układu wydechowego twojego auta.